یه بازی:


ღ♥ღرویای خیسღ♥ღ

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

اگه یه ماه ازسال بودم:مرداد

اگه یه روز بودم:دوشنبه

اگه یه جهت بودم:شمال

اگه یه گناه بودم:عشق

اگه یه گل بودم:رز قرمز

اگه یه رنگ بودم:ارغوانی

اگه یه پرنده بودم:عقاب

اگه یه صدا بودم:امواج دریا

اگه یه ساز بودم:گیتار

اگه یه اسم بودم:هستی

اگه طبیعت بودم:دریا

اگه یه جاده بودم:جاده شمال

اگه یه حس بودم:دوست داشته شدن

اگه یه صفت بودم:مهربونی

...حالا نوبت شماست...



نظرات شما عزیزان:

سيما
ساعت12:04---25 ارديبهشت 1392
سلام مليكا جان

ابان

سه شنبه

شمال

نگاه

رز سرخ

قرمز

مرغ عشق

صداي يار

ويولون

رعنا

جنگل

جاده چالوس

دوس داشتن

فداكاري
پاسخ:ممنون عزیزم!


ميلاد
ساعت11:08---25 ارديبهشت 1392
سلام وبت عاليه من كه خيلي خوشم اومد بيا تبادل لينك كنيم شما منو با عنوان بزرگترين مرجع دانلود موزيك لينك كن بعد امر بفرما من شما رو با چه عنواني بلينكم ممنون منتظرتما باي راستي تبادل بنر هم ميكنيم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ 25 / 2 / 1392برچسب:,♥ 9:52 ♥ \/elik|/\| ♥



طراح : صـ♥ـدفــ